assssalamuaaikum !


heheheh..rindu tak dekat qilah??

xrindu ?
xpe -xpe..qilah rindu kat korang kerna sudah lama qilah update kan blog nie kan-kan-kan...
heheehe..
ok ari xdew apew2 cite yg menarik nak disampaikan..


ha! ada la..khakahakha..sorryy., .,
buat pengetahuan kamu ,kamu dan kamu semua,
erehem..erehem..
membetulkan suara..hehehe


dengan ini saya megumumkan NUR 'AQILAH HUMAIRAH MOHD JAMIL
telah ....


telahh...
memutuskan hubungan bersama SHAMSUL NAJMIE pada tanggal 15/25 . 07..
qilah pon xingat deh..yg ingat pon pada hari jumaat.


what ? i can believe that !


kenapa? xpercaya ..percayalah kasih mu...
eh, kan qilah dah mula menyanyi...xmau..xmau..nanti hujan kang sapa plak yg susah..
kamu,kamu dan kamu nak dengar cerita mengenai hari berikut x?

nak sangat..cube cite...cube cite..

amboi..kalau bab-bab macam nie bukan main lagi nak dengar..

sengan ini 'aqilah memulakan dengan bacaan doa...

amin~
this is about litter gurl was happy in that day.
aku memulakan rutin harian ke sekolah seperti biasa..
selepas waktu rehat,aku melepakkan diri aku ini ke kelas sebelah 2 iltizam



ops! kita kena behenti sekerjap kerna qilah ada 1 perkara penting yang nak bagi tahu nie.

dengar!
pada pukul 5;37 wan zaidi adalah orang yang aku sayng! tetapi kenapa tiba-tiba dia hantar mesej sedangkan sudah beberapa hari dia langsung tak balas mesej aku?!
apa motis dia yg sebenar?
please larh wan zaidi ., . ,
jangan bgi aku sedih lagi ok?
k tataa..
aku nak go out dengan kawan kejap..naek geret ..
kahakahahlkah



Dua Tiga kucing berlari , cuba bagi like Satu Kali. :)

0 alunan muzik berbunyi:

Post a Comment

 
HAK MILIK KEKAL AQILAH HUMAIRAH