The Quick Writing

tarikh: 18/ 10/2013
Assalamuaalaikum dan Salam 1 Malaysia.

It's so long time im not going to writing on this ugly blog. oh, yeahh. so, how are you? how your life. hope you guys in good condition. Tak ada apa apa pun tentang tajuk kali ni. Aku nak express untuk entry kali ni je. Dah berapa bulan aku tak update. so far, i happy, sad, all in one.*gelak* Kenapa entry sebelum ni macam annyoying? Aku pun tak tahu. Mungkin semakin hari semakin bulan semakin tahun mematang fikiran aku. i guess so. Banyak yang terjadi dalam sepanjang tahun keempat aku bersekolah menengah. now im in October , and a few month only i will be a 'SENIOR'. Masa sangat cepat. Pejam celik pejam celik dah tua. okay. sangat tua. okay sangat tua. *kenapa aku ulang banyak kali 'sangat tua'* --"

Its a day, its a school, They are teachers, they are homework, they are paper, they are EXAM and it a life to me, you and all. :) Im not in good english language. im just practise my wrting in the network social. Erh! buruk lah aku punya english. *muntah rainbow*

Aku dibenci oleh orang ramai. and i dont know why they hate me. my freinds, classroom, neighbourhod etc. But aku disayangi  oleh Allah SWT. Dia selalu ada di hati ku disisi ku dan dimana jua. Aku bersyukur. Aku mencari jalan yang diredhai oleh Allah swt. Mencari siapa diri ku yang sebenar. Aku lemah disisiNya tapi aku cuba untuk menempuh dugaan yang diberi olehNya. Tiada yang mustahil untuk mencuba dan terus mencuba.

Stress? selalu. Menangis lah disisiNya. Assalamualaikum :)
Dua Tiga kucing berlari , cuba bagi like Satu Kali. :)

 
HAK MILIK KEKAL AQILAH HUMAIRAH