0
Komen

aku berharap sangat.


erul akademi fantasia-9.

hyeep!!!!kembali lagi hari ini..hahaha...grrr!! urmm..hari ni nak cite ckit bab pasai kelmarin.. korang nk taw x apew dah jdi..agk2 smnggu jgak laa..aku dok ulang alik ke hospital...ouch..jgn terkejut plak..xdak sapa yg sakit..only my grandfather..blah ayh aku sakit tenat..aku paling takot jgak laa..tkot bila aku pandang mesin jantung 2..alaa..korang pikir larh sendiri...hahaha..wei..aku sedih gak laa..kelmarin erul terkeluar,...nape x lena ja???npew plak erul???huh..aku mmg wanted glew ngan lena..dah la gdik ya amat..:P:P;p haha..pdan ngan muka lu lena...korang nk taw x masod lena 2...maksod lena 2..alaa...tidoq..apa payah sngt an..hahaha...glak besaq jgak aku nie...tpi xpew laa...
aku memang sokong arul kali nie..


go!!!go!! erul!!!

Dua Tiga kucing berlari , cuba bagi like Satu Kali. :)

0 alunan muzik berbunyi:

Post a Comment

 
HAK MILIK KEKAL AQILAH HUMAIRAH