0
Komen

memerlukan lelaki untuk mencintai.

          love<3 <3
hyyy..jumpa lgi jgak kita nie erk.hahaha...ggrrr...~ ~ ~aku bosan sangat2 nie..urmm..cam ne erk,nk bgi bosan aku nie out from my body..cewaah..haha..wei2...tolng larh...~
hurrmmm...siapa yg nak mencintai aku nie...or maybe aku nie ska memilih kot..hahaha..ooppsss! aku memilih coz aku takot aku akan dilukai hati lgi seperti taun lpas..2 yg buat aku tkot..tpi aku memg harap aku akan berkawan sepeeti biasa..oouu...hidup aku nie macam mati lps 2 idop blek..korang nk taw x..taun lps aku couple coz aku iokot kawan aku laa...:D..nama dy tony ferdy bin iman alezander cole..dy nie mix auw..don't play2..haha..aku sayang gak la kt dy..dy pon syg kt aku..ari 2 an..masa aku tngah 2isyen dy antq mcj..mcj 2 dy wt bntuk keta kot..lps 2 aku bca kt bwah dy..tngk2 dy kta ''bolh tolng x..tolg kasi taw kt org yg bca mcj nie,B rindu kt dy..''cm 2 la kot mcj dy..aku pon dah xingt laa..tiba ja aku mmg rindu sngt kt dy..maklum larh ''x'' aku nie dok jauh plak..k.L 2...dy nie bdax suffle..pndai..mix plak 2..adoihh..menyesal aku potus ngan dy taun lps..hurmm..:(..tpi nk wt cm na..aku pon ptut lps akan dy..dy pon mabye ad curang dengan aku..manalah nk taw..jauh bebatu nie..bkn nya dkat..adoihh..kalaw larh aku dpt dy blek..aku mmg xakan cri orang laen dah..hanya dy saja aku akan sayang! ! !
hurrmm..adoihh..grrr~ ~ ~cm nak jerit gak larh..
k larh ptg sat g aku bgi cantik2 kt ang auw blog..aku akan luangkan masa gan ang..hihi..

Dua Tiga kucing berlari , cuba bagi like Satu Kali. :)

0 alunan muzik berbunyi:

Post a Comment

 
HAK MILIK KEKAL AQILAH HUMAIRAH