Entry bergambar #part 1

tarikh: 05/11 /2012


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.

Pada petang isnin ini  qilah nak kongsi cerita sedikit saja. *tak mau baca pon tak pa* hehe. 2/11/12 (jumaat) cikgu qilah ada buat rombongan cuti-cuti malaysia  sekolah selepas peperiksaan PMR yang lalu.so , kali ni ada beberapa gambar yang sempat qilah post saja. (orang tngk gmbr ja,entry siapa nak baca kan )

Kali ini ,cikgu qilah pilih CAMERON HIGHLAND saja.. lagipun bajet memang sesuai untuk kami kalau dibandingankan pergi ke KUALA LUMPUR dimana bajet untuk berbelanja banyak diperlukan. Makan,minum semua nya ditanggung sendiri. haha. nak pergi tu memang kena pandai-pandai jaga purse masing-masing lah.

pada sebelah malam ,kitaorang kongsi bilik 15 orang. (banyakkan ? ) bilik yang kami tidur tu besar.. so boleh lah huha-hihi lah.. dalam bilik tu terdiri dari adik junior dan kakak senior. aku dah tergolong dalam kakak senior leww..


Pasar malam brincang memang popular lah dengan barang-barang . kalau nak taw barang-barang apa,kena pergi sendiri dan alami sendiri.haha .jalan punya jalan dah sampai pukul 10.30 ,so kitaorang memang kena balik bilik. tak sampai berapa jam, kami keluar ambik angin sejuk pukul 2 pagi.. setengah dari kami jadi burung hantu yang tidak ada sayap . ngee~

3/11/12 (sabtu) hari kami semua akan pulang dan melancong sakan . (beli pon cikit jaa) Qilah ngan kawan banyak photoshoot dan cuci mata. apa boleh buat . Masa tu kitaorang bertiga ada masalah dengan tekanan.wahh sampai tahap macam tu sekali.

Tapi tak apa, kitaorang still enjoy the moment sebelum berpisah pada tahun hadapan ( kalau berpisah lah )


Qilah dan bestfreind (hasya)



Qilah dan hasya


3 sahabat bergambar. 

kitaorang di kedai ladang teh cameron.


Qilah dan mujahadah . 




note foot : to be continue..





Dua Tiga kucing berlari , cuba bagi like Satu Kali. :)

 
HAK MILIK KEKAL AQILAH HUMAIRAH