Entry bergambar #part 2

tarikh:06 / 11/2012

Assalamuailaikum dan Salam 1 Malaysia.

mintak maaf mintak ampun sesangat sebab tak sempat nak update entry ni semalam. semalam hujan jugak dan hari ni pon hujan jugak . so ,kita jangan salahkan takdir Allah dan rahmat nya. Entry semalam dah update jadi angpa pegi lah buat semak dekat blog archive tu. hari ni qilah duduk diam-diam sat dengan baca blog aizat abdullah dan fatin liyana . qilah kagum dengan depa ni sebab ayat-ayat depa ni awesome sangat-sangat. macam cakap face to face ( cakap dalam alam maya pun tak pernah ni nak cakap face to face pulak dah) sat tengok cermin dulu . padan ke tak muka ni jumpa depa. ngee~

for information qilah rasa cuak bila nak berhadapan dengan hotstuff . jangan marah yew .bayangkan budak sekolah rendah jadi hotstuff .kalah aku ni. haha . ok perasan ja aku ni. ni nak cerita pasal pegi cameron ka pasal hotstuff ? cikgu. maafkan saya kalau karangan PMR saya tu terlari dari tajuk. macam saya tengah buat entry ni. abih tak dak rasa masam manis nya. dan tak ada rasa aura untuk cikgu baca dan baca lagi . buat muka kucing yang tengah mintak kepala ikan bawal.

dan sekarang . gambar saja . ok ? lepas kitaorang pegi ladang teh, beli semua yang ada. cis, buat macam bank ada dalam poket uh. beli rasa nak beli lah. kitaorang pegi taman bunga-bunga cintaa..layu dipusaraa.. sila muntah sekarang dan baling bantal dekat haku . suara pecah mambang gila-gila . haha. kepada misha omar jangan marah kalau chorus tu silap .hihi. 

lepas habis tengok bunga-bunga kat situ , kitaorang blah pegi ladang teh plak . amboi bahasa aku ni. nasib aku okey lah jugak. tanah tu licin nak habaq mai pun tak taw. kasut aku habis belemoyh dengan tanah merah plus coklat. coklat teddy bear tu pun tak makan lagi. strawbeery pun dok ada sampai sekarang ni. kenyang makan nasi lah katakan. hohooo..

kemudian ,kitaorang kena ligan masa sebab banyak tempat yang tak pegi lah .so, kami teruskan perjalanan sampai mana ntah. hihi. soory no picture . mood tak adew . harap maaf.



hilang semangat nak senyum.



peace ^^v

suka tengok hijau daun tuu..

tumpang masuk jgak lew tuu.. hihi

kepala nampak lagi besar leww..


sahabat ! 

sat-sat. aku takdan nak habaq mai ni ikut aku dekat

this is my classmate. syazwana is her name. #wana.


jadi ! takat ni saja entry. malam pun makin jauh. mata pun makin layu.. see you guys next time,next entry okey. 
p/s ; hari ni ada mesej dari no tak dikenali dan dia maki hamun tetibaa.. harap maafkan qilah semasa pergi cameron highland okey . mungkin salah faham mula timbul  di situ .







Dua Tiga kucing berlari , cuba bagi like Satu Kali. :)

 
HAK MILIK KEKAL AQILAH HUMAIRAH